Якщо Ви вирішили скористатися нашими послугами і розмістити веб-сторінку свого підприємства саме на цьому сайті  Вам необхідно :

  • Зв’язатися з нами зручним для Вас способом (див. контакти) та отримати попередню консультацію щодо умов співпраці та вартості послуг;
  • Надалі Ви отримаєте 2 примірника договору, ознайомившись з яким та у випадку підписання останнього, Вам необхідно надати нам наступний перелік документів у строго визначених форматах .

 

Перелік документів:

  • Cтатут товариства зі змінами та доповненнями, засновницький (установчий) договір, свідоцтво про державну реєстрацію товариства
  • Положення про загальні збори, наглядову раду, виконавчий орган та ревізійну комісію, інші внутрішні документи та зміни до них;
  • Положення про кожну філію та кожне представництво товариства;
  • Принципи (кодекс) корпоративного управління товариства;
  • Протоколи загальних зборів;
  • Висновки ревізійної комісії  та аудиторський висновок;
  • Річна фінансова звітність підприємства;
  • Документи звітності, що подаються відповідним державним органам;
  • Проспект емісії, свідоцтво про державну реєстрацію випуску акцій та інших цінних паперів товариства;
  • Перелік афілійованих осіб товариства із зазначенням кількості, типу та/або класу належних їм акцій;
  • Особливу інформацію про товариство відповідно до  вимог чинного законодавства;
  • Повідомлення про збори ( за 30 днів)

Передавати дані небхідно у форматах  PDF, Excel, Word  використовуючиZIP - архів .

До них додається  Таблиця для заповнення даних про підприємство.

  • У випадку виконання умов договору та правильного надання необхідної документації веб-сторінка вашого підприємства буде створена у найкоротший термін та успішно функціонувати.

 Бажаємо успіху!